Boj za „levný Andrejův tarif“ zajišťuje firma, která pracuje pro Babiše

Marketingovým expertům Andreje Babiše nelze upřít schopnost udělat z průšvihu svého klienta jeho přednost. Nyní díky Babišovi tak můžete bojovat za levné volání. Jak se to seběhlo?

Před pár dny se ministr financí Andrej Babiš se na svém Facebooku pochlubil, že se mu podařilo vyjednat u společnosti T-Mobile velmi výhodný tarif pro jeho resort. Jeho PR tým bohužel poněkud neodhadl, že tím nikoho nepotěší, ale spíš naštve. Obyčejný smrtelník na tak skvělé částky totiž nikdy nedosáhne. Po sociálních sítích se začaly šířit vtipy a stížnosti.

A tak během dvou dnů vznikla stránka s názvem Andrejův tarif, která si klade za cíl bojovat za levné volání a data pro všechny. Vypadá to jako občanská iniciativa, jenže to má jeden háček: Vlastníkem domény www.andrejuvtarif.cz je firma Global Vision – ta samá, jejímž klientem je Andrej Babiš. Agentura pracuje pro Babišovo vydavatelství MAFRA a pro Nadaci Agrofert.

Každý, kdo sleduje Babišovy lidové příspěvky na sociálních sítích, se mohl pozastavit již na samotném webu, který je uveden sdělením: „Andrejův tarif aneb Manifest za lepší tarify“. Způsob, jakým je stránka napsaná, totiž nápadně připomíná styl Marka Prchala a dalších reklamních mágů, kteří pro Agrofert či hnutí ANO pracují:

„Máme v Česku tři operátory. Všichni tři se furt tváří, že spolu hrají tvrdě. Jako opravdová konkurence. Jenže místo toho hrají habaďůru – na nás. Už je na čase říct jim dost. Konečně si dupnout a vyžádat si opravdu levný tarif. Jakože fakt tarif za málo peněz, žádné ty „neomezené“ parády minimálně za osm set očí. Nebo ještě víc,“ dočteme se například. Člověk by řekl, že už chybí jenom oslovení „Čauky lidi!“

Doména andrejuvtarif.cz byla registrována 19. dubna 2017 – je dost pravděpodobné, že někdy po poradě, na které se všichni v Agrofertu zamýšleli nad tím, jak zmírnit rozladění těch, kdo platí za svá data, volání a sms několikanásobně víc peněz. Jak lze snadno dohledat, držitelem je společnost Global Vision, a.s.

Global Vision není jen tak nějaké zanedbatelná společnost. Na svém webu (přesněji na několika webech) prezentuje své klienty, kterých je a byla více než stovka. Patří sem ovšem hned mezi prvními: MAFRA a NADACE AGROFERT. Tak to firma sama sděluje mezi svými referencemi.

Samozřejmě – stránka andrejuvtarif.cz má působit jako akce znepokojených občanů, kteří se rozhodli jednat. Proto je také možné někoho kontaktovat pouze na e-mailové adrese na Gmail.com, protože to vypadá, jako by někoho zrovna náhodou napadlo takovou věc vytvořit – a ještě lépe jednotlivce, nikoli firmu. Jenže pokud majitel domény pracuje zároveň pro Agrofert, bude to asi trošku jinak.

Jak ostatně vzkazuje klient agentury Global Vision Andrej Babiš shodou okolností právě v den, kdy byla doména zaregistrována:

Není zde článek celý?