Ruské velvyslanectví v Británii zkritizovalo Times kvůli článku o hackerech

Ruské velvyslanectví ve Spojeném království zkritizovalo list The Times kvůli článku pojednávajícím o tom, jak se „ruští hackeři“ snažili napadnout britskou přenosovou soustavu.

„Žurnalistika se zbavuje takových zestárlých konceptů, jako jsou důkazy. Jejich místo zaujaly pamflety,“ stojí na stránkách ruského velvyslanectví na Twitteru.

​K tweetu je připojen článek listu The Times s titulkem Hackeři podporovaní Ruskem se snaží napadnout britskou přenosovou soustavu.

Ve svém článku novináři na nikoho neodkazují, ale pouze uvádějí, že Radu pro otázky dodávek elektrické energie v červnu napadla skupina, která „má evidentní vazby“ na ruskou rozvědku.


Není zde článek celý?