Sorosova pionýrka v DVTV by nastavovala hodnotu faktů a omezovala inzerci alternativě

pudilovaKolegyně Daniely Drtinové ze Sorosova Open Society Fund v DVTV káže o správném nastavení hodnoty faktů a o utnutí tipce alternativním webům, které mají dohromady ročně z inzerce 30 milionů. OSF má 44,5 mega. A CTHH je ok. Již dříve jsem zmiňoval, že novinářka Daniela Drtinová sedící ve správní radě Sorosovy nadace Open Society Fund Praha, se svými kolegy z redakce nezřídka zve do pořadu hosty ze spřízněných neziskovek. Nezpochybňuji toto její výsostné právo, ale ta přátelská atmosféra v porovnání s jinými (neoblíbenými) hosty je očividná. Tentokráte vyzpovídal projektovou koordinátorku OSF Radku Pudilovou Filip Horký. Roztomile děsivé setkání uvědomělých mladých lidí (nového lepšího světa).

Nadace Open Society Fund pod vedením slečny Pudilové coby koordinátorky zveřejnila analýzu, podle které dezinformační weby vydělají v ČR až třicet milionů Kč ročně. Což je z hlediska jejich negativního dopadu (čti názorové plurality) na českou společnost samozřejmě zavrženíhodné, a proto (jako jí zmínění konspiratori.sk) bojuje za omezování inzerce na alternativních webech (resp. osvětu inzerentů). Ze 120 dezinformačních webů (bůhví proč nezahrnula do tohoto portfolia například ČT) podle ní 2/3 používají on-line reklamu, to je asi 375 tisíc na jeden web ročně. Kdežto alma mater Radky Pudilové Open Society Fund Praha má z rozpočtu ČR, Norských fondů, od jiných neziskovek a dárců 44,5 milionu korun (2016). Malinko nepoměr? (zdroj: osf.cz)

Slovy slečny Pudilové je třeba „správným způsobem nastavit hodnotu faktů“.Malinko mi to smrdí (nejen) sorosovinou. Někdo moudrý řekl, že fakta neexistují, existují pouze výklady. K tomuto pohledu se kloním (neříkám, že toje nezpochybnitelně tak). Stejně tak, jako že historii píší vítězové (historie je jen pohledem vítězné strany).

Citace slečny v DVTV: „Je potřeba trošku více pracovat s mediálním vzděláváním na školách, kdy dneska opravdu mládež, prvovoliči, vnímají informace hodně jinak nebo používají jiné mediální kanály než jejich rodiče, jejich učitelé, a ve chvíli, kdy my nebudeme schopni vlastně nějakým způsobem nastavit tu komunikaci správně a nastavit hodnotu faktů, že fakta opravdu existují a je něco jako objektivita, tak do budoucna si opravdu otevíráme pole možností různým ať už zahraničním nebo vnitropolitickým hrozbám.“

Mladá žena rovněž (jak jinak) hájila práci CTHH (Centra Tvorby Hodnověrných Hovadin – a parádních obrázků)

„Já si myslím, že zatímco jsme viděli na Twitteru z Centra, tak tam není, že by opravdu vypínaly weby nebo že by se zaměřovali na nějakou nedejbože šikanu provozovatelů těchto webů, spíše jde o to upozornit, že některé zprávy jsou na hranici toho, kdy ohrožují vnitřní bezpečnost státu, kdy mohou ohrozit demokratické fungování nějaké západní, prozápadní směřování této země, které je ukotveno v nějakých našich strategických dokumentech, takže v tuto chvíli si myslím, že je role státu opravdu ten diskurz trošku korigovat.

A něco málo z webu Open Society Fund o mladé uvědomělé pionýrce ukotvené v sorosových bohulibých idejích: Radka Pudilová vystudovala veřejnou správu se zaměřením na globální média a komunikaci na Central European University v Budapešti a Blízkovýchodní studia na SciencesPo Paris. Do nadace přichází z České rozvojové agentury, kde se věnovala rozvojovým projektům na západním Balkáně. Pracovala také pro think tanky věnující se rozvoji občanské společnosti v oblastech globálního Jihu a efektivnosti rozvojové pomoci. Má ráda filmy, Blízký Východ a nové technologie.

Vskutku ideální prototyp a kariérní profil novodobé svazačky, která (na rozdíl od nás) ví, čeho nám (zejména za naše peníze samozřejmě) třeba.

Zdroj: http://tomasvyoral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623384

Poznámka J.K.: Pravděpodobně si vzpomínáte na to jak společnost Sklik od Seznam.cz ukončila poskytování reklamy na „dezinformačních webech“ a jak to po pár dnech vedení Seznamu zrušilo s tím, že nechtějí soudit podle obsahu. Faktem je, že pro NWOO.org už Sklik možnost reklamy neobnovil, prý nevyhovuje novým podmínkám. Proto je zde onen podivný reklamní obsah od společnosti AdNow, který generuje alespoň trochu srovnatelné příjmy. Reklamy na „alternativních webech“ totiž nepovoluje ani Google, ani žádná další velká reklamní společnost.

Tak si tu demokratůru pěkně užívejte, dokud to jde :-(

loading…

Není zde článek celý?