Kasperskij promluvil o hysterii v amerických médiích

Hysterie v některých amerických médiích a následná politická rozhodnutí skoro neovlivnila byznys Kaspersky Lab, oznámil v rozhovoru pro RIA Novosti ředitel společnosti Jevgenij Kasperskij.

„Jak náš regionální byznys ovlivnila hysterie v některých amerických médiích a následná politická rozhodnutí? Prakticky nijak… Za 20 let naší práce nebyl poskytnut ani jeden důkaz jakýchkoli našich nepřístojností. Víte proč? Protože nebyly žádné nepřístojnosti a tím pádem nemůžou být ani důkazy,“ řekl byznysmen.

Kasperskij poznamenal, že se činí anonymní zdroje, záměrně nesprávný překlad z ruštiny do angličtiny, „ukrutné neporozumění práce technologií“.

„Ach, právě taková „saunová“ žurnalistika (v jednom ze článků bylo oznámeno, že se potím v sauně s čekisty a projednáváme tam plány na obsazení světa) nyní určuje obecné mínění. Zdá se, že strach, nejistota a pochyby se staly redakční politikou některých předních amerických médií,“ domnívá se Kasperskij.

Podle jeho slov neplánuje společnost odcházet z amerického trhu, ale změní strategii rozvoje. „Přenášíme naši aktivitu z jedněch záležitostí na jiné, rozvíjíme prodejní síť, chceme být blíže k našim klientům,“ řekl Kasperskij.

Co se týká prodeje programů státním orgánům, tak byly významné z pohledu prestiže a ve finančním plánu „to je nyní prakticky nula“, poznamenal ředitel společnosti.


Není zde článek celý?