RT zveřejnila „exkluzivní reklamní nabídku“ Twitteru

Televize RT odvysílala prezentaci „exkluzivní nabídky,“ s jejíž pomocí chtělo vedení Twitteru přesvědčit vedení televize, aby „vydalo miliony“ na prosazování svých materiálů během předvolební kampaně v USA v roce 2016.

Prezentace Twitterem návrhu pro RT

Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru
Prezentace Twitteru

Podle této prezentace Twitter předpověděl, že 71% uživatelů bude sledovat weby uchazečů o prezidentský post, 51 % bude vyhledávat na Twitteru informace o kandidátech, 48 % se zúčastní posouzení debat uchazečů a 47 % napíše své otázky a mínění o volbách v sociální síti.

Twitter nabídl předtím RT, že rozmístí velký objem reklamy během předvolební kampaně v USA. Náměstek šéfredaktorky televize Kirill Karnovič-Valua vysvětlil, že se zástupci RT a Twitteru několikrát setkali na jednáních ve snaze zformulovat mediální strategii pro informování o prezidentských volbách.

Zástupci Twitteru nabídli televizi šanci na „zveřejnění jejího postoje“ a slíbili „různé bonusy,“ avšak RT tuto „exkluzivní nabídku“ odmítla kvůli příliš vysoké ceně, jež značně překročila rozpočet televize na prosazování na sociálních sítích. Podle Karnoviče-Valua byly tyto prostředky vydány nakonec na celkové prosazení účtů RT a nikoli na jednotlivé příspěvky s předvolební tématikou.

Sociální síť Twitter včera oznámila, že zakazuje reklamu ze všech účtů RT a Sputniku. Své rozhodnutí vysvětlila tím, že RT je zmíněna ve zprávě ředitele amerických zpravodajských služeb z ledna 2017.

Zástupci společnosti Twitter vystoupili na konci září na neveřejných jednáních výboru senátu USA pro rozvědku a promluvili o údajném „ruském zasahování“ do politiky země a o činnosti ruského televizního kanálu RT v americkém segmentu této celosvětové sociální sítě.


Není zde článek celý?