Arabský podzim a díkuvzdání v ČR: multikulti provokace Člověka v tísni za naše peníze

Ziskovka Člověk v tísni evidentně neví, co s penězi (nejen) daňových poplatníků. Ideologickou masírkou provokuje arabským „podzimem“ a „díkůvzdáním“ na bilboardech. Zviditelnění ok. PR kontraproduktivní. Nebo jde o hatefree účel?

Ideologicky a politicky správným směrem poplatná ziskovka Člověk v tísni, která operuje s více než miliardovým rozpočtem ročně, evidentně neví kam s penězi, jež odsává jako parazit (nejen) českým daňovým poplatníkům.

Snad aby se soudruzi v čele s předsedou Šimonem Pánkem (Havlovým černým koněm na budoucího prezidentem EUsocialisticko-hujerského Česka) zalíbili EUsocu nebo USA, snad aby provokovali ve stylu Hatefree (psal jsem Teprve Hatefree tě naučí pořádně nenávidět) onu většinu „xenofóbních“ a „rasistických“ Čechů, jež ve volbách dala hlasy Slovákovi, českému Japonci a rastafari Afričanovi, který ještě včera tahal kačera s vlaječkou EU, přišli Pánkovci s PR nápadem na „poděkování“ Čechům v Arabštině.

A ziskovka je tajemná jak hrad v Karpatech…

„V kampani jsme opravdu jeden z partnerů. Zatím můžeme potvrdit jen tolik, že se jedná o pozitivní kampaň a její účel zatím prozrazovat nechceme,“ uvedl mluvčí Člověka v tísni Tomáš Urban. Víc podle něj nezisková organizace odhalí až v příštích dnech a týdnech. „Věříme, že bude česká veřejnost příjemně překvapena.“ (iDnes)

Myslím, že nemluvím jen za sebe, když řeknu, že se třeseme nedočkavostí. Drahá polovička nakoupila chlebíčky a kaviár, já objednal drahá vína (všechno ze západu a z USA, kdyby náhodou měli pánové Janda nebo Pánek pochyby o tom, že snad konzumujeme proviant ze zaprděného východu).

A vůbec, jsem rád, že užiteční svazáci a úderníci ziskovkářského typu, nejsou schopni překonat auru své nadřazenosti a (doufám), že nikdy jim nedojde, že v devíti z deseti případů začnou tlačit příliš na pilu a zkrátka to přepísknou… a onen podřadný, zaprděný, čecháčkovský plebs na ně kálí a myslí si (a volí) své…

Není zde článek celý?