Hysterický Ovčáček má jasno: Česká televize dělá kampaň Drahošovi

Vzhledem k tomu, že nepochopitelné vystupování Miloše Zemana a jeho zbídačený stav jsou předmětem veřejné debaty, je úkol pro prezidentskou kancelář jasný. Odvést pozornost k zástupným tématům. A tak se do boje za svého pána pustil Jiří Ovčáček, který si jako úhlavního nepřítele zase po čase vybral veřejnoprávní televizi.

Pozvání České televize pro Jiřího Drahoše do Otázek Václava Moravce vzbudilo velký rozruch. Největší hysterii způsobilo samozřejmě na Pražském hradě, kde se hned začalo vymýšlet, jak na „nechutnou“ kampaň zareagovat.

Jako první se podle zvyklostí projevil na sociálních sítích Jiří Ovčáček. „Je dobré, že si ČST přestala hrát na nestrannou a přihlásila se, stejně jako M. Kalousek, k podpoře J. Drahoše. Pro voliče přehledné,“ napsal Zemanův mluvčí na Twitter.

Svým způsobem tak oprášil nesmyslnou konspirační teorii používanou zoufalými odpůrci ČT, podle které je veřejnoprávní televize pod vlivem TOP 09 a všemocného zloducha Kalouska.

„Jakákoliv negativní reportáž o panu prezidentovi, kterou počínaje dneškem odvysílá ČST Praha, bude kampaní ve prospěch J.Drahoše,“ dodal ještě zmatený Ovčáček na sociální síti. Zapomněl však, že prezidentská volba není soubojem pouze Zemana s bývalým předsedou Akademie věd.

Pokud se tedy na obrazovkách ČT objeví třeba pořad o hudbě, ve kterém bude zmínka o písňových textech Michala Horáčka, nebo ve zpravodajství bude cokoliv glosovat Mirek Topolánek, bude zřejmě hradní hlásné troubě jasné, že je veřejnoprávní televize jasně pod vlivem dalších prezidentských kandidátů.

Jiří Ovčáček bude mít co dělat, aby stíhal sledovat veškeré vysílání všech programů České televize a o její zaujatosti informovat národ na Twitteru.

Není zde článek celý?