Retro: Válka se prodává úplně stejně jako zubní pasta

7. 11. 2010

Personální šéf Bílého domu Andrew Card skvěle vysvětlil, proč Bushova administrativa čekala až do září s výrobou důvodů pro připravovanou válku v Iráku: „Z obchodního hlediska není vhodné zavádět nové produkty v srpnu.“

Válka se ve skutečnosti uvádí na trh stejným způsobem jako limonáda nebo zubní pasta.

Každý ví, že PRAVDA je první obětí války.

Země musí lhát o svých nepřátelích proto, aby je mohla dostatečně démonizovat, a tím pro ni získat podporu lidu.

To je důvod, proč jsou „selhání“ zpravodajských služeb, jako ta níže uvedená, naprosto běžná:

To je také důvod, proč vlády z celého světa používají po tisíce let operace pod falešnou vlajkou, aby mohly svým lidem prodat jakoukoli válku, kterou si přejí zahájit.

Samozřejmě, démonizoční proces je urychlen a masivně šířen mainstreamovými médii. Skutečně, korporátní média jsou nástrojem šíření lží, které vedou k podpoře války.

Převzato z Global Research

Překlad: Clair

Není zde článek celý?