Gruzínec ušil košile z polyetylénu a každou prodal za 900 dolarů

Kreativní ředitel francouzské luxusní značky Balenciaga Demna Gvasalia, návrhář gruzínského původu, ušil košile ze stoprocentního polyetylénu. Oznámilo to Metro.

Textura košile s krátkými rukávy připomíná sáček na odpadky, což se odráží také v názvu jasně zeleného výrobku — Plastic-Bin Shirt (plastová košile). Košile se klasicky zapíná na knoflíky, na zádech je vytištěn zlatými písmeny název módního domu Balenciaga.

Polyetylénová košile se dá koupit na webu Selfridges za 900 dolarů.

V prosinci 2017 dal francouzský módní dům Balenciaga do prodeje kožené sáčky trička pro nákupy v supermarketech. Stojí 1000 dolarů. Většině uživatelů Instagramu se tato věc nelíbila, označili ji za sáček pro bezdomovce.


Není zde článek celý?