Ruští diplomati usvědčili Guardian z závisti k RT

Velvyslanectví RF v Londýně komentovalo článek The Guardian o popularitě kanálu RT na sociálních sítích.

Dříve britský deník publikoval materiál, kde šlo o tom, že příspěvky anglické verze RT na Facebooku získaly dvakrát více liků, komentářů a sdílení za poslední tři měsíce, než příspěvky The Sun. Úspěch RT The Guardian vysvětlila radikálními tématy a konspirologickými teoriemi se záhlaví, která se málo pravděpodobné objevují v tradičních médiích.

Podle zaměstnanců ruského velvyslanectví, reakce The Guardian možná vyvolána závistí.

„Zda se, že The Guardian trochu závidí. Možná, když chce zvětšit svůj klesající tiráž, musí také klást nepohodlné otázky?“ napsali diplomati na Twitteru.


Není zde článek celý?