Babiš a jeho hvězdičky blýskavé: Kandidát ANO bojuje proti stíhaným politikům

Andrej Babiš má velký problém se sháněním lidí na kandidátky. Osobnosti k němu ze zřejmých důvodů nechtějí. A tak bere B-kvalitu. Médii proběhla informace, že do nadcházejících voleb hodnlá „pustit“ 150 milionů korun, tedy několikanásobně více, než ostatní strany. Jednoduše se soupeře snaží přetlačit drahou kampaní. Ale ani 150 milionů nebude stačit, pokud má více takových „šikovných“ kandidátů, jako je Ondřej Štěrba v Litoměřicích.

FB ANOBabišův kandidát na senátora Ondřej Štěrba

Tento senátní volební obvod se díky kandidatuře nepravomocně odsouzeného Davida Ratha stane pravděpodobně sledovanějším, než dosud. A právě na Rathovi se pokusil svézt kandidát za Agrofert ANO do senátu za Litoměřicko a Slánsko. Ovšem dosti neobratně. Nepomohla ani nezbytná bílá košile. Kandidát Štěrba podle svých slov chce bojovat proti podvodníkům a zlodějům v politice: „Náš region toho potřebuje opravdu hodně. Co však rozhodně nepotřebuje je odsouzeného podvodníka a zloděje, který zneužívá senátní kampaň k lítostivé obhajobě své kriminální kauzy,“ píše na Facebooku Ondřej Štěrba a přikládá svůj plakátek. Nikdo z ANO mu zřejmě neřekl, že jejich šéf zavedl v politice nové pravidlo – podvodníci ji dělat mohou. Podle něj.

Oprávněně se dočkal vlny posměšných a rozhořčených reakcí s jediným dotazem: Proč mu nevadí Babiš, když svoji kampaň staví na laciném boji proti Rathovi. Ten se totiž dokáže diskvalifikovat sám celkem dostatečně. Štěrbův šéf Andrej Babiš je podle tuzemské policie a evropských vyšetřovatelů dotačním podvodníkem. Navíc Babiš v regionu Štěrby vydatně podniká. Vlastní tu například Lovochemii, nebo Preol. O jeho převzetí Lovochemie se před časem údajně zajímala policie. Preol je pro změnu postaven kvůli obchodu se státem, který si Babiš nedávno prosadil. To Štěrbovi nevadí.

Nezbývá než gratulovat Babišovi ke kvalitě jeho kandidátů. Ale tohle ani 150 milionů neschová. V komunálních a senátních volbách voliči hledí na to, co kandidáti udělali pro své město a  region. Nestačí jim jen laciná hesla na plakátech s no-name obličeji.

Není zde článek celý?