Letecké společnosti našly nový lišácký způsob, jak ušetřit na klientech

Zaměstnanci britské asociace spotřebitelů Which? provedli průzkum a zjistili, že letecké společnosti nesprávně uvádějí čas příletu letadla s tím, aby neplatily kompenzace za zpoždění letů. Informuje o tom The Sun.

Z údajů získaných odborníky vyplývá, že letecké společnosti v průměru přidávají 20 minut k času stanovenému v letovém řádu. Ukázalo se také, že každý šestý let je delší než před deseti lety.

Jak odborníci Which? sdělili, cestující mají právo vyžadovat minimálně 500 liber, pokud jejich letadlo bylo z jakýchkoli okolností zpožděno o tři hodiny a více.

V srpnu cestujícím zpožděného nočního letu z Antalye do Londýna nabídli, aby čekali na ranní let v rehabilitačním centru pro alkoholické a drogově závislé osoby. Kromě toho zástupci cestovní kanceláře TUI slíbili, že hotel je 20 minut jízdy od letiště, ale ve skutečnosti cesta trvala hodinu.


Není zde článek celý?