Lidé dál bojkotují Babiše. Aplikaci na rozpoznávání jeho výrobků má téměř 140 tisíc lidí

Bez Andreje. Tak se jmenuje aplikace, která po naskenování čárového kódu rozezná, zda výrobek, který si člověk chce koupit, patří do holdingu Agrofert. Její tvůrce Martin Vytrhlík ve čtvrtek na svém twitterovém účtu informoval o tom, že si ji stáhlo již 135 tisíc lidí.

Babiš vám prodá skoro všechno. Od novin přes maso (například Vodňanské kuře nebo Kostelecké uzeniny, až po mléčné výrobky (jmenujme Olmu) nebo pečivo (Penam). Pro spoustu lidí je problémem nejen nevalná kvalita, ale hlavně fakt, že značky patří do firmy předsedy vlády, který je trestně stíhán a který byl agentem Státní bezpečnosti.

„Dnes překročila aplikace Bez Andreje 135 000 stažení. Což je zhruba o 134 950 stažení, než jsem původně očekával. Hodně se těším na moment, kdy už nebude pořeba a nikdo na ni nevzpomene. Věřím, že to bude co nejdříve. Update bude brzy, jen co jej Apple přestane zdržovat,“ napsal Vytrhlík.

Je tedy zřejmé, že Babiše nebojkotují jenom známé tváře, ale také běžní občané, kterým vadí neuvěřitelný střet zájmů, jaký naše země nepamatuje. Prodej Lidových novin a MF DNES klesá, bude tedy zajímavé sledovat, zda se bojkot projeví i jinde.

Není zde článek celý?