Retro: Tak se na obra musí

4. 8. 2011

V jinak zmatené stati Rupert Murdoch a Anders Breivik: Co mají společného? píše K. Hvížďala: „Mediální baron Rupert Murdoch nemusel ve Velké Británii zastavit nejprodávanější nedělní bulvár News of the World kvůli tomu, že měl velkou moc a manipuloval s politiky, ale jak ukázaly poslední analýzy: Krach jeho bulváru zavinili obyčejní lidé.Během několika dní statisíce lidí poslalo e-mailové zprávy firmám, které u Murdocha inzerovaly, s požadavkem, aby odřekly inzerci. S tím Rupert Murdoch vůbec nepočítal.“

Takhle se na obra musí. Chcete-li se s někým domluvit, musíte hovořit jeho řečí. Žádné petice, žádné pokusy někoho dojmout odvoláváním se na spravedlnost, žádné apely na mravnost, ale pěkně natvrdo peníze. Proč to nezkusit i u nás a nenapsat firmám, které sponzorují zdiskreditované politiky, že jestli ony nepřestanou platit politikům, my přestaneme platit jim?

Volby jsou jednou za čtyři roky, ale na nákup chodí člověk každý den.

Převzato z blogu Tribun

Není zde článek celý?