Železniční Krymský most se stane nejdelším v Evropě a vydrží devítistupňové zemětřesení

Železniční část mostu přes Kerčský průliv vydrží zemětřesení o síle devíti stupňů a nebude mít styčné body. Měl by být dokončen v roce 2019. V rozhovoru pro RT to uvedl zástupce ředitele generálního dodavatele stavby Krymského mostu Leonid Ryžeňkin.

Za 2,5 roku práce na železnici bylo postaveno 295 z 307 podpěr o výšce od pěti do 35 metrů.

В жизни важно иметь надёжную опору;)

Публикация от Крымский мост (@krymsky_bridge) 30 Июл 2018 в 3:51 PDT

Železniční oblouky jsou budovány metodou podélné instalace. Samotná konstrukce je smontována na břehu a potom se posuvnými přístroji instaluje pomocí silných zvedáků rychlostí maximálně šesti milimetrů za sekundu.

Пролетая над моими арочными пролётами:)

Публикация от Крымский мост (@krymsky_bridge) 26 Июл 2018 в 3:31 PDT

Železniční tratě jsou budovány pro maximální možnou hmotnost vlaku — 7 100 tun. Maximální rychlost dopravního vlaku bude 120 kilometrů za hodinu. Nákladní vlaky budou kvůli vyšší hmotnosti projíždět rychlostí 80 km/h. Kapacita mostu bude činit 94 souprav denně.

Ryžeňkin také dodal, že most přes Kerčský průliv je nejdelší v Rusku a Evropě. Délka činí 19 kilometrů.


Není zde článek celý?