Kobliha už nestačí, teď si bude Babiš kupovat voliče za guláš a pivo

Dříve bohatě stačilo, aby si majitel hnutí ANO stoupnul do metra, nebo na autobusová nádraží a rozdával koblihy v pytlíku s logem své politické firmy. Kvůli naprostému diletantství primátorky Adriany Krnáčové ovšem musí Andrej Babiš pro tentokrát přitlačit. Pokud nechce utrpět v Praze porážku, které se očividně bojí, musí investovat do voličů v hlavním městě maximum úsilí i peněz. Plán už by měl.

Podle informací serveru Aktuálně.cz se na Pražany Babiš chystá vyrukovat se silným kalibrem, který mu může pomoci uspět v komunálních volbách i ve městě, které je minimálně dopravně v dezolátním stavu právě díky hnutí ANO.

Pivo, klobásy a guláš, to má být recept na zpovykané Pražáky, aby odpustili čtyři roky úpadku hlavního města a dali babišovcům ještě jednu šanci. Vzhledem k tomu, že Andrej Babiš je megaloman, nebude se jednat o jednu nárazovou akci pro pár vyvolených, ale o patnáct obřích mejdanů, na nichž bude stovkám potenciálních voličů nabídnuta kromě klasické stravy i ta politická.

Všech akcí by se totiž měl zúčastnit kandidát ANO na primátora Petr Stuchlík, který bude se „svými“ Pražany rozmlouvat. Když bude mít mezi vládnutím čas, zastaví se občas i sám vůdce, který má velký zájem, aby jeho kůň uspěl.

Na volební kampaň před komunálními a senátními volbami má Babiš nachystáno kolem 150 milionů. Nikdo neříká, že se všechny peníze musí „projíst“, ale zdá se, že část z bohatého rozpočtu skutečně padne na jídlo.

Praha není snadným soustem a kobliha na ni nestačí. Nikdo však nyní nedokáže odhadnout, zda nebude stačit pouze změna v menu a další voliči se zase nenechají koupit za kus žvance.

Není zde článek celý?