Strategie přežití malého českého zvířátka

Češi mají
všechny vlastnosti kmene, a to ještě malého. Mají svou strategii přežití, která
má sice mnoho záporů, v čase se ale ukázala jako účinná. Udržování kmenovosti
české společnosti podporuje zvláštní a těžký jazyk, geografie Čech jako
pevnosti a vnitřní kulturní homogenita.

Jaký je
základní a hlavní plán českého lidu? Pohoda, vyhýbání se stresu. Žádné dobývání
světa! Proto ty zahrádky, ty chaty, ty hry jako tramping apod. Je v tom snaha
uniknout tomu stresu. Vytvořit si pohodové prostředí. To je náš cíl, náš plán.
Proto také Češi málo migrují. My se chceme na chvíli někam jen podívat a pak šup
domů k rybníku. Češi nechtějí žádné velké dějiny, žádné zlomové události! My
totiž víme, že velké dějiny pro nás vždy znamenaly katastrofu.

Jak se tu přehnala
vojska, a proběhl velmocenský střet, byli jsme biti. Ne ne, čeští lidé velké
dějiny nechtějí, stačilo a bylo to  nepříjemné. Proto se Češi ve
velmocenských střetech vždy chovají jako malé zvířátko, když kolem dupou velká
stáda. Co dělá často malé zvíře v nebezpečí? Předstírá, že je mrtvé, že
prostě není. Nehýbe se. To je naše taktika. Blbá, ale účinná. Hlavně nenápadně,
hlavně na sebe neupozorňovat.

A to děláme i dnes. I v EU máme stejnou taktiku:
byť tak, aby nikdo netušil, že tam jsme. A teď proč jsou migranti nebo sirotci
pro Čechy tak iritující, že je masově odmítají. Elity to zase nechápou, nechápou
ty důvody. Jsme nelidští? Jasně že ne. Kdybychom byli,  míra zločinnosti
by byla vysoká a nedalo by se tu žít!  Bojíme se a jsme pod vlivem
strachu? Ne, nebojíme se více než jiné národy. Tak proč? Nás to prostě irituje,
nám to vše dělá nepohodu v našem životě. My nesnášíme všechny, co ruší náš klídek.

Vypadáme jako nájemník v domě, který je klidný, milý, pohodový, ale chce ticho,
bez potíží, z bytu nevychází a nezajímá se, co se děje v domě. Najednou jiní nájemníci
stále zvoní na jeho byt. Haló, haló, máme tu problém! Můžete nám pomoci? Náš
klidný nájemník právě obědvá a zvonek stále zvoní! Jaká bude reakce? Jděte už
všichni do prdele, ani najíst člověka nenecháte!

A to jsme my. Tak jsme
vytvoření, aspoň převážná většina z nás. A elity to nechápou, oni nechápou nic.
Oni nechápou, koho mají v domě, jak se s nim má pracovat. Proto české elity stále
narážejí. Proto marketing vítězí, proto ho musí použít každý, kdo chce mít
politickou moc.. Tož tak.

Není zde článek celý?