Brand Finance uznala ruskou banku Sberbank za druhý nejsilnější brand na světě

Z publikovaného ratingu vyplývá, že Brand Finance přiznala Sberbank za druhou nejsilnější značku na světě. To vyplývá z ratingu, který zveřejnila společnosti.

Rating se sestavuje na základě rozměru bohatství společnosti, popularity značky, loajálnosti, marketingových investic, spokojenosti personálu a reputace korporace.

Cena značky Sberbank vyrostla během roku z 11,6 na 12,4 miliardy dolarů, což bance umožnilo vstoupit do 20 nejvlivnějších bank světa. Index síly brandu vyrostl na úroveň 93,1 bodu z 90,1. To umožnilo Sberbank přijít na druhou pozici ve světě podle tohoto ukazatele.

Do světového žebříčku drahých značek vstoupily tři ruské společnosti — Sberbank, Gazprom a Lukoil. V celkovém pořadí se Sberbank nachází na 139 příčce, ve srovnání se 129 příčkou, kde se nacházela v roce 2018.

Na prvním místě v ratingu se umístila společnost Amazon, nejlepším ředitelem společnosti byl uznán Jeff Bezos. Do první pětky se také umístily společnosti Apple, Google, Microsoft a Samsung.


Není zde článek celý?